Treceți la conținutul principal

Postări

Prezentat

4 strategii pentru reglarea emoțiilor

    Reglarea cu succes a emoțiilor este una dintre marile provocări ale vieții. Unele strategii de reglare a emoțiilor au mai multe de recomandat decât altele, iar modul în care ne reglăm emoțiile are efect asupra felului în care ne simțim dar și asupra relațiilor și activităților noastre. Poate fi de ajutor dacă reușim să acceptăm părerea cuiva cu care nu suntem de accord sau să ne calmăm într-o situație tensionată. Reglarea emoțională se referă la răspunsul nostru emoțional la o anumită situație. Este încercarea, fie deliberată, fie automată, a unei persoane de a influența ce emoții să aibă, când și cum să le aibă și cum să le exprime. Când procesul de influențare este deliberat sunt necesare resursele atenției și voinței și presupune cel puțin un obiectiv explicit. În schimb, procesarea automată este inițiată de simpla înregistrare a intrărilor senzoriale, care la rândul său activează structurile de cunoaștere (scheme, scripturi sau concepte) care formează alte func

Cele mai recente postări

Echilibru în educație

Meloterapie

Emoţii Şi Sentimente

Somnul sanatos: Cantitate sau calitate?

Tulburarile de personalitate

Personalitatile schizoide

Test - Sunteti melancolic, echilibrat sau voios?

Depresia

NLP

AC psihologie